1. Domov
  2. Softvér
  3. Riadenie spoločnosti

Riadenie spoločnosti

Ponúkame

Zefektívnenie všetkých firemných procesov.

Pomôžeme vám zvýšiť výkonnosť firmy, zlepšiť kontrolu nad pracovníkmi a prinesieme vám úsporu času pri riadení tímov, sledovaní projektov a úloh.

Prečo riadenie spoločnosti v EcoSune?

Zvýšenie produktivity tímov, úspora času pracovníkov.

Kompletná história zmien projektov a 100% zastupiteľnosť pracovníkov.

Zníženie nákladov, zvýšenie výkonnosti firmy a kvalitnejšie podklady pre rozhodovanie.

Detailný prehľad o vykonanej práci na dennej báze.

Perfektný prehľad v zmluvách, automatické generovanie faktúr za zmluvné služby.

Skvalitnenie a zrýchlenie schvaľovacích procesov.

Agendy Riadenia spoločnosti

Riadenie tímov

Aplikácia poskytuje manažérom flexibilné nástroje na zadávanie a sledovanie projektov a úloh. Výsledkom je úspora času, zníženie nákladov, zvýšenie výkonnosti pracovníkov a kvalitnejšie podklady pre rozhodovanie.

Projekty

Projekty

Prehľadná evidencia väčších ale aj menších projektov na ktorých vaša firma pracuje alebo spolupracuje. Takto vám žiaden projekt nestojí a dokážete starostlivo dohliadať na vaše zákazky, ktoré majú byť v konkrétnom mesiaci splnené.

Úlohy a aktivity

Agenda pomáha riadiť vašich pracovníkov efektívne a dôsledne. Zadávanie úloh, kontrola termínov a sledovanie plnenia sa stane hračkou. Rýchly prehľad o stave úloh poskytujú interné aj e-mailové notifikácie.

Úlohy a aktivity

Kalendár

Kalendár v prehľadnej forme včas pripomenie plánované stretnutia, udalosti a úlohy. Pri zadávaní úloh do kalendára si dokáže pracovník ľahko nastaviť kategóriu a pripomienku v určenom čase. Kalendár EcoSunu je možné synchronizovať s MS Outlook a Google kalendárom.

Výkaz prác

Modul umožňuje detailne evidovať vykonanú prácu, s priradením k organizáciám, prípadom či úlohám. Výsledkom je dokonalý prehľad o výkonnosti a efektivite pracovníkov. Umožňuje sledovať nákladovosť projektov a vytvoriť podklady pre fakturáciu služieb, či výpočet miezd pracovníkom.

Zmluvy

Evidencia zmlúv vám pomôže udržať poriadok vo vzťahoch s dodávateľmi a odberateľmi. Už viac nepremeškáte termín ukončenia zmluvy. Modul umožňuje aj rýchlu tvorbu návrhov zmlúv spojením údajov z databázy so šablónami a všeobecnými zmluvnými podmienkami. Samozrejmosťou je možnosť prikladať naskenované originálne zmluvy. Pre poskytovateľov zmluvných služieb je k dispozícii výkonná funkcia automatického generovania pravidelných faktúr.

Schvaľovanie dokumentov

Efektívny nástroj pre kontrolu a udržanie poriadku v dokumentoch podliehajúcich schvaľovaniu. Z PDF dokumentu sa automaticky vytvorí schvaľovací prípad, ktorý sa jedným klikom odošle na schválenie. Podľa určenej schvaľovacej schémy prechádza doklad automaticky od jedného pracovníka k druhému. Poskytuje notifikácie a online schvaľovanie cez web.

Evidencia pošty

Modul doručenej a odoslanej pošty zlepší prehľad o organizácii dokumentov vo firme. Možnosť priloženia naskenovaných dokumentov a priradenia k prípadom poskytne pracovníkom rýchly prístup k dôležitým informáciám.

Referencie

Zadarmo online vyskúšať EcoSun

Nechajte nám na seba kontakt a my Vám obratom pošleme prístup k online skúšobnej verzii systému EcoSun na našom cloude.