Ponúkame
Sklady a logistika
Dokonalý prehľad v skladových zásobách.
Komfortný skladový, nákupný a odbytový systém s rozsiahlou ponukou funkcií, plne prepojený s fakturačným a objednávkovým modulom.
Prečo sklady a logistika v EcoSune?
Katalóg, skladové karty
Katalóg je centrálny zoznam všetkých kariet, kde sa zobrazujú a nastavujú údaje o tovare, materiáli a výrobkoch. Katalógové karty umožňujú nastavenie EAN kódov, predajných cien, merných jednotiek, variantov, dodávateľov s ich číslovaním, parametrov pre eshop a mnoho ďalších. Na skladových kartách sa evidujú skladové pohyby, stavy a rezervácie.
Príjem, výdaj, inventúra
Prijaté a vystavené dodacie listy sú úzko previazané s prijatými a vystavenými faktúrami, čo výrazne šetrí čas a uľahčuje orientáciu v dokladoch. Agendy interných skladových príjmov a výdajov sú postavené tak, aby čo najviac uľahčili prácu skladníkom. Inventúru je možné vykonať kedykoľvek nad celým skladom alebo vybraným sortimentom s automatickou tvorbou rozdielových dokladov.
Mobilný skladník
Mobilný skladník vám zjednoduší skladové procesy a zvýši efektivitu práce. S mobilnou aplikáciou v prenosnom skeneri dokážete vytvárať skladové doklady – príjem, výdaj, prevody medzi skladmi, inventúru, ale aj kontrolovať doklady a vytvárať prijaté objednávky v teréne. Po synchronizácii sú doklady okamžite viditeľné v skladovom systéme.
Vratné obaly
Evidencia vratných obalov je dôležitá súčasť skladovej agendy. Umožňuje sledovať koľko obalov máte u vašich odberateľov a automaticky podľa toho kontroluje ich vrátenie. Systém podporuje príjem a výdaj v rôznych obaloch a baleniach. Súčasťou agendy je aj sledovanie hmotnosti jednotlivých obalov pre hlásenie o odpadoch.
Šarže a exspirácie
Tento modul vám ušetrí čas a poskytne dokonalý prehľad o šaržiach a exspiráciách. Program ich eviduje od nákupu alebo výroby až po predaj vo všetkých skladových pohyboch. K dispozícii máte okamžitú informáciu o stave jednotlivých šarží na sklade. Šarže a exspirácie podporuje tiež mobilný skladník, aj vo formáte UDI.
Reklamácie
Jednoduchá a prehľadná agenda na podrobné vedenie reklamačného procesu. Od prijatia reklamácie cez jej riešenie u dodávateľa až po konečné vybavenie. Aby ste si ustrážili reklamačné lehoty, pri každom reklamačnom prípade môžete okrem termínu zadávať aj úlohy pracovníkom a sledovať ich plnenie .
Zadarmo online vyskúšať EcoSun
Nechajte nám na seba kontakt a my Vám obratom pošleme prístup k online skúšobnej verzii systému EcoSun na našom cloude.