Skip to content

Predaj

Rýchly a presný prehľad o všetkých obchodných aktivitách. Všetky dôležité informácie k dispozícii v reálnom čase, čo vám umožní reagovať na potreby zákazníkov bez zdržania a s vysokou mierou presnosti.

Moderný nástroj, ktorý prináša zisk.

Prepracovaný systém predaja od cenových ponúk cez objednávky a sklad až po faktúry.

Rýchla a efektívna tvorba dokladov. Optimalizácia predaja od cenových ponúk cez objednávky a sklad až po faktúry.

Úplné prepojenie so skladovým systémom – automatické vytváranie rezervácií, dodacích listov a zberných faktúr.

Okamžitý a flexibilný prehľad o predaji, tržbách a maržiach.

Pružná a pohodlná cenotvorba – 8 cenových hladín, 8 druhov zliav, plus akciové a odberateľské cenníky.

Odberateľské vzťahy pod kontrolou. Systém kreditov a kontroly pohľadávok zabezpečí platobnú disciplínu odberateľov.

Komfortné prepojenie fakturácie s účtovníctvom.

Agendy predaja

Pokrývajú celý priebeh obchodného cyklu. Získate jasnú štruktúru dokumentov, históriu komunikácie so zákazníkmi, kontrolu plnenia objednávok a možnosť elektronického odosielania dokladov. Vďaka automatizovaným väzbám medzi skladom, cenami a fakturáciou minimalizujete chyby a zrýchlite prácu celému obchodnému tímu.

Cenotvorba a zľavy

Na jednotlivých položkách tovarov a služieb si môžete nastaviť až 8 cenových hladín v domácej alebo zahraničnej mene. Systém zliav zahŕňa odberateľské, obratové, množstevné, skupinové a individuálne zľavy, ktoré sa uplatňujú na jednotlivé položky alebo na celý doklad.

Zákaznícke a akciové cenníky

Komfortná agenda na tvorbu akciových a odberateľských cenníkov. Cenníky pre vybrané tovary môžete nastaviť na požadované obdobie a môžu platiť všeobecne alebo len pre vybraných zákazníkov. Bonusom sú cenníky v cudzích menách.

Cenové ponuky

Agenda uľahčí prácu každému obchodníkovi a predajcovi. Poskytuje tvorbu cenových ponúk formou dokladov, ktoré je možné po odsúhlasení zákazníkom automaticky previesť do objednávok alebo faktúr. Šablóny šetria čas pri opakovaných ponukách.

Objednávky od odberateľov

Jasný prehľad všetkých objednávok na jednom mieste. Okamžite viete, čo bolo odberateľovi už dodané a čo je ešte potrebné dodať. Objednávky vytvárajú rezervácie na sklade čo dáva okamžitý prehľad o disponibilnom tovare. Z objednávok je možné vytvoriť priamo dodacie listy alebo faktúry.

Predfaktúry a preddavkové faktúry

V dnešnej dobe je často potrebné, aby odberateľ zaplatil zálohu alebo celú objednávku. Agenda zálohových a preddavkových faktúr zabezpečí komfortné spracovanie záloh z hľadiska pohľadávok, DPH a vysporiadania preddavkov.

Odberateľské faktúry

Prepracovaná agenda odberateľských faktúr zabezpečuje evidenciu vystavených faktúr a ich komfortné prepojenie s objednávkami a dodacími listami. Automatické zaradenie do DPH a účtovanie je samozrejmosťou. Vystavenú faktúru je možné hneď uložiť do PDF alebo odoslať mailom zákazníkovi.

Súhrnné (zberné) faktúry

Rozšírením agendy vystavených faktúr sú súhrnné (zberné) faktúry. Na jeden klik vygenerujte celý rad zberných faktúr z vybraných dodacích listov. Vytlačená faktúra je prehľadne usporiadaná po dodacích listoch.

Komisný predaj

Agenda je určená pre firmy, ktoré majú tovar od dodávateľa na komis. Komisný sortiment je oddelený od vášho hlavného skladu, vďaka čomu máte rýchly prehľad, čo ste predali z vlastných a čo z komisných zásob. Samozrejme je tomuto režimu prispôsobené aj účtovanie.

Zákazky

Ak pracuje vaša firma na zákazkách a potrebuje ich detailne sledovať, tak táto agenda je pre vás. Evidencia zákaziek je priamo prepojená nielen s fakturáciou a nákupom, ale aj so skladovou evidenciou. Funkcia bilancie vám na jeden klik vyhodnotí ziskovosť zákazky. Výkaz prác a sledovanie úloh zase umožní ľahko riadiť a kontrolovať pracovníkov. Samozrejmosťou je účtovanie o zákazkách.

Servis

Firmy, ktoré sa zaoberajú servisnou činnosťou určite využijú túto agendu. K servisnej zákazke pohodlne vytvoríte výdajky materiálu a vystavíte faktúru. Ak potrebujete riadiť pracovníkov servisu, zadáte im k úlohy a kontrolujete ich plnenie. K servisnej zákazke ľahko skontrolujete vystavené doklady a odvedenú prácu.

Referencie

Inšpirujte sa úspešnými firmami a zistite, ako získali svoje kľúčové procesy pod kontrolu.

Ing. Kováčová OľgaÚčtovníčka TEKMAR SLOVENSKO, s.r.o.
Pri prechode na program EcoSun sme najviac ocenili zaškolenie – to bolo výborné. Najviac oceňujem možnosť exportovať rôzne výstupy a prehľady do excelu a možnosť pracovať s tabuľkami. Taktiež variabilitu výberu stĺpcov v danom okne ako i filtrovanie v danom stĺpci podľa potreby. Oceňujem i možnosť používania nadefinovaných šablón v PU, možnosť pracovať v denníku i hlavnej knihe v celom ročnom období. Ďakujem Vašim zamestnancom za cenné rady v účtovných prípadoch, napr. evidenciu tržieb v pokladni, prijatú platbu kartou a využitie mnohých funkcii, ktoré program ponúka. Váš program by sme odporučili aj známym.
Ing. Stanislav VilčekKonateľ spoločnosti AQUA KUBÍN, s.r.o.
Ako spoločnosť AQUA KUBÍN, s. r. o. prevádzkujeme komplex bazénov a wellness. Hľadali sme program, ktorý nám zjednoduší operácie, zefektívni každodenné procesy v oblasti skladov, účtovníctva, personalistiky a miezd a navyše ponúka prehľadnú evidenciu dlhodobého majetku. Program EcoSun naše požiadavky naplnil; vďaka nemu máme k dispozícií prehľadnejšie výstupy v exceli, zefektívňuje nám prácu a výstupy v skladovom hospodárstve, ponúka nám možnosť ukladať súbory v rôznych formátoch a súčasne pracovať vo viacerých oknách naraz. Z programu najviac využívame oblasti skladov, účtovníctva a personalistiky a miezd.
Peter HabovštiakVedúci prevádzky AUTOCAR
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.Net bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe predných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vdaka EcoSun-u podarilo.
Bc. Ing. Gabriela CiranováÚčtovné činnosti
Hlavným poslaním spoločnosti je spracovanie mzdového a finančného účtovníctva. Hľadali sme program, ktorý bude flexibilný a ktorý sa prispôsobí našim požiadavkám. Prácu nám uľahčuje úzke prepojenie všetkých modulov programu, ako napríklad Personalistika a mzdy, Skladový modul, Podvojné účtovníctvo. Veľká pomoc pri každodenných procesoch je možnosť otvorenia viacerých okien naraz. Vďaka EcoSunu dokážeme rýchlejšie skontrolovať účtovníctvo a oceňujeme prepojenie programu s databázou Finstat.
JUDr. Ondrej Bukna LL.M.Konateľ spoločnosti BUKNA, advokátska kancelária, s.r.o.
Náš CRM systém je veľmi dobrý – evidujeme v ňom všetky činnosti našej kancelárie. Spisy, dokumenty, úlohy, odpracovaný čas, výkonnosť jednotlivých právnikov a podobne. Máme úplný prehľad o tom, čo sa v našej kancelárii deje, ako idú prípady, a to zvyšuje našu prevádzkovú efektivitu. Aj keď nejde o systém pre advokátov, je veľmi otvorený a preto sme si ho nakonfigurovali presne tak ako sme chceli. Porovnávali sme ho s viacerými druhmi špecializovaného advokátskeho software a nenašli sme nič lepšie.
Bc. Milan ŠmidaVýkonný riaditeľ spoločnosti AS Trading, spol. s.r.o.
Zavedením systému EcoSun sme zjednotili všetky potrebné programy pod jeden unifikovaný a prehľadný systém.
Bc. Roman Černák
Vyskúšali sme iné programy, no žiaden nám nevyhovoval tak, ako EcoSun. Program EcoSun je lepší ako iné ERP systémy; ľahšie sa v ňom pracuje, je prehľadný. Z programu využívame najviac skladové hospodárstvo OASIS a výrobný modul, ktorý sme si dali naprogramovať na mieru. Veľká pomoc pri každodenných procesoch sú prehľadné výstupy do MS Excel a jednoduché vyhľadávanie.

Vyskúšajte

ZADARMO

EcoSun softvér

Nechajte nám na seba kontakt a naši kolegovia Vás budú kontaktovať v čo najkratšom čase.

Telefónne číslo

+421 435 831 100

Adresa

Hviezdoslavovo nám. 1688/15
Dolný Kubín
Slovensko

Email

sunsoft@sunsoft.sk

Vyplňte kontaktný formulár

Nechajte nám na seba kontakt a naši kolegovia Vás
budú kontaktovať v čo najkratšom čase.