Pri prechode na program EcoSun sme veľmi ocenili zaškolenie – to bolo výborné. Najviac oceňujem možnosť exportovať rôzne výstupy a prehľady do excelu a možnosť pracovať s tabuľkami. Taktiež variabilitu výberu stĺpcov v danom okne ako i filtrovanie v danom stĺpci podľa potreby. Oceňujem i možnosť používania nadefinovaných šablón v podvojnom účtovníctve, možnosť pracovať v denníku i hlavnej knihe v celom ročnom období. Ďakujem Vašim zamestnancom za cenné rady v účtovných prípadoch, napr. evidenciu tržieb v pokladni, prijatú platbu kartou a využitie mnohých funkcii, ktoré program ponúka. Váš program by sme odporučili aj známym.
Referencie
Našlo u nás riešenie už takmer 2 000 slovenských a českých firiem, ktorým podnikanie vďaka EcoSun-u prosperuje. A stále sa rozrastáme.
Ako spoločnosť AQUA KUBÍN, s. r. o. prevádzkujeme komplex bazénov a wellness. Atrakcie celoročne uspokojujú aj najnáročnejších priaznivcov plávania, športu, ale najmä oddychu v príjemnom prostredí. Hľadali sme program, ktorý nám zjednoduší operácie, zefektívni každodenné procesy v oblasti skladov, účtovníctva, personalistiky a miezd a navyše ponúka prehľadnú evidenciu dlhodobého majetku. Program EcoSun naše požiadavky naplnil; vďaka nemu máme k dispozícií prehľadnejšie výstupy v exceli, zefektívňuje nám prácu a výstupy v skladovom hospodárstve, ponúka nám možnosť ukladať súbory v rôznych formátoch a súčasne pracovať vo viacerých oknách naraz. Z programu najviac využívame oblasti skladov, účtovníctva a personalistiky a miezd.
Zavedením systému EcoSun sme zjednotili všetky potrebné programy pod jeden unifikovaný a prehľadný systém.
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.NET bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe presných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vďaka EcoSun-u podarilo.
Vyskúšali sme iné programy, no žiaden nám nevyhovoval tak, ako EcoSun. Program EcoSun je lepší ako iné ERP systémy; ľahšie sa v ňom pracuje, je prehľadný. Z programu využívame najviac skladové hospodárstvo OASIS a výrobný modul, ktorý sme si dali naprogramovať na mieru. Program EcoSun nám vyriešil stav skladových zásob, plánovanie výroby a do budúcnosti plánujeme využiť aj iné oblasti programu. Veľká pomoc pri každodenných procesoch sú prehľadné výstupy do MS Excel a jednoduché vyhľadávanie.
Náš CRM systém je veľmi dobrý – evidujeme v ňom všetky činnosti našej kancelárie. Spisy, dokumenty, úlohy, odpracovaný čas, výkonnosť jednotlivých právnikov a podobne. Máme úplný prehľad o tom, čo sa v našej kancelárii deje, ako idú prípady, a to zvyšuje našu prevádzkovú efektivitu. Aj keď nejde o systém pre advokátov, je veľmi otvorený a preto sme si ho nakonfigurovali presne tak ako sme chceli. Porovnávali sme ho s viacerými druhmi špecializovaného advokátskeho software a nenašli sme nič lepšie.
Hlavným poslaním spoločnosti je spracovanie mzdového a finančného účtovníctva. Hľadali sme program, ktorý bude flexibilný a ktorý sa prispôsobí našim požiadavkám. Prácu nám uľahčuje úzke prepojenie všetkých modulov programu, ako napríklad Personalistika a mzdy, Skladový modul, Podvojné účtovníctvo. Veľká pomoc pri každodenných procesoch je možnosť otvorenia viacerých okien naraz. Vďaka EcoSunu dokážeme rýchlejšie skontrolovať účtovníctvo a oceňujeme prepojenie programu s databázou Finstat.
Zadarmo online vyskúšať EcoSun
Nechajte nám na seba kontakt a naši kolegovia Vás budú kontaktovať v čo najkratšom čase.