Pri prechode na program EcoSun sme veľmi ocenili zaškolenie – to bolo výborné. Najviac oceňujem možnosť exportovať rôzne výstupy a prehľady do excelu a možnosť pracovať s tabuľkami. Taktiež variabilitu výberu stĺpcov v danom okne ako i filtrovanie v danom stĺpci podľa potreby. Oceňujem i možnosť používania nadefinovaných šablón v podvojnom účtovníctve, možnosť pracovať v denníku i hlavnej knihe v celom ročnom období. Ďakujem Vašim zamestnancom za cenné rady v účtovných prípadoch, napr. evidenciu tržieb v pokladni, prijatú platbu kartou a využitie mnohých funkcii, ktoré program ponúka. Váš program by sme odporučili aj známym.
Rozhovor: CEO SunSoft o digitalizácii a automatizácii dokladov v EcoSun
V dnešnej dobe digitalizácia a automatizácia zásadne menia spôsob, akým firmy spracovávajú doklady a riadia svoje interné procesy. V rozhovore s naším CEO Norbertom Kustrom sa pozrieme na to, ako systém EcoSun zefektívňuje spracovanie dokladov, znižuje chybovosť a šetrí čas vo firmách.
Ako EcoSun zefektívňuje dokladové toky od objednávky až po zaúčtovanie?
EcoSun automatizuje generovanie dokladov podľa zmien v systéme – napríklad objednávky z e-shopu sa automaticky pretransformujú na skladové doklady, dodacie listy a faktúry. V baliarni sa príslušné doklady prenesú do inteligentných skenerov, tovar sa vydá a zabalí. Automaticky sa objedná preprava a vytlačia prepravné štítky. Následne zákazníkom odchádzajú mailové notifikácie o stave objednávky. Samozrejmosťou je aj automatické zaúčtovanie všetkých príslušných dokladov.
Aké výhody prináša automatizácia fakturácie a predlžovania zmlúv?
Klienti šetria značný čas a minimalizujú chyby pri opakovaných fakturáciách. Napríklad internetový poskytovateľ môže automaticky fakturovať tisíce zákazníkov s rôznymi intervalmi na jeden klik.
Čo prináša aplikácia mobilný skladník?
Mobilný skladník je aplikácia v inteligentnom snímači čiarových kódov, ktorá umožňuje rýchle a presné nahrávanie skladových dokladov priamo v sklade bez potreby práce s počítačom. Skladník načíta príslušný doklad cez EAN kód a potom jednoducho skenuje položky zo zoznamu. Tento systém eliminuje chyby pri vyskladnení, balení alebo príjme tovaru a zároveň umožňuje rýchlu kontrolu nezrovnalostí v dodávkach.