Ako spravovať online faktúry, objednávky a sklad bez obmedzení – rýchlo, jednoducho a odkiaľkoľvek

Zabudnite na zbytočné papierovanie a zdĺhavé procesy. Webové doplnky k systému EcoSun vám umožnia digitálne spravovať faktúry, objednávky, dodacie listy a skladové pohyby – kdekoľvek a kedykoľvek. Či už pracujete z domu, z terénu alebo na cestách, všetko potrebné vybavíte priamo cez internetový prehliadač. Pozrite sa, ako vám tieto doplnky môžu uľahčiť každodennú prácu.


Vystavené faktúry – prístupné odkiaľkoľvek

Vystavovanie faktúr už nemusí byť viazané na prácu v kancelárii. Webový doplnok umožňuje vytvárať a spravovať faktúry online, z akéhokoľvek zariadenia. To prináša výrazné zjednodušenie pre pracovníkov mimo firmy – faktúry môžu vystaviť a zaslať zákazníkovi bez čakania a zbytočného prepojenia na lokálnu sieť.


Došlé faktúry – jednoduchá evidencia na diaľku

Aj prijaté faktúry od dodávateľov je teraz možné evidovať priamo cez web. Už nie je potrebné byť fyzicky v kancelárii alebo sa pripájať cez vzdialenú plochu. Systém je prístupný cez prehliadač, čo zrýchľuje spracovanie dokladov a uľahčuje spoluprácu medzi oddeleniami.

Zaujíma vás komplexné riešenie pre správu skladu, nákupu a odbytu?

Komfortný skladový, nákupný a odbytový systém s rozsiahlou ponukou funkcií, plne prepojený s fakturačným a objednávkovým modulom.

Dodacie listy – aktuálne a flexibilné

Dodacie listy môžu skladníci alebo pracovníci rozvozu upravovať alebo vystavovať priamo pri výdaji tovaru. Ak sa v reálnom čase zmení množstvo alebo sortiment, doklad je možné okamžite upraviť cez mobil alebo tablet. Výsledkom je presnejšia evidencia a úspora času.


Prijaté dodacie listy – príjem tovaru bez zdržania

Príjemky na sklad od dodávateľov už nemusia vzniknúť až po návrate k počítaču. Vďaka webovému doplnku ich možno vytvárať ihneď počas vykládky, priamo v sklade. To urýchľuje celý proces a zabezpečuje, že dáta sú aktuálne už v momente prijatia tovaru.


Objednávky došlé – obchodník ich vybaví priamo u zákazníka

Obchodníci môžu vystaviť objednávku priamo na mieste u zákazníka, cez tablet alebo telefón. Namiesto vzdialeného pripojenia k desktopovej aplikácii stačí prehliadač. Objednávka je rýchlo zaevidovaná a putuje okamžite do systému, čo skracuje reakčný čas a zvyšuje spokojnosť klienta.


Cenové ponuky – rýchle a priamo na mieste

Podobne ako objednávky, aj cenové ponuky je možné vytvárať online. Obchodník ich môže pripraviť počas stretnutia so zákazníkom bez potreby návratu do kancelárie. To urýchľuje obchodný proces a zvyšuje jeho efektivitu.


Interný príjem a výdaj – skladové pohyby bez papiera

Skladové operácie ako príjemky, výdajky alebo prevodky už nemusia byť viazané na interný systém v sklade. Servisní technici môžu napríklad výdaj náhradných dielov zadať priamo na mieste zásahu. Webový doplnok tak eliminuje potrebu papierovej evidencie a skracuje čas nutný na dodatočné dopĺňanie údajov.


Prehľad skladových kariet – aktuálne údaje vždy poruke

Skladníci majú okamžitý prístup k aktuálnym stavom a cenám tovaru priamo cez mobil alebo tablet. Už nemusia odbiehať k počítaču – všetky informácie majú dostupné priamo v sklade, čo zrýchľuje obsluhu aj komunikáciu.


V tejto fáze vývoja podporujú webové doplnky tuzemské doklady. Aj tak však ide o významný krok smerom k digitalizácii podnikových procesov a zvýšeniu flexibility vo všetkých oblastiach práce.

Webové doplnky k EcoSun otvárajú firmám nové možnosti, ako pracovať rýchlejšie, efektívnejšie a nezávisle od miesta výkonu práce. Ak chcete vedieť viac o možnostiach ich nasadenia vo vašej firme, kontaktujte nás obchod@sunsoft.sk.

 

Mohlo by vás zaujímať

Pokryjeme komplexne všetky potreby vášho podnikania.

Vybrané referencie