Webové online doplnky k EcoSun OASIS

Zabudnite na zbytočné papierovanie a zdĺhavé procesy. Webové doplnky EcoSun OASIS vám umožnia digitálne spravovať faktúry, objednávky, dodacie listy a skladové pohyby – kdekoľvek a kedykoľvek. Prečítajte si, ako automatizácia a digitalizácia môže zjednodušiť aj vašu každodennú prácu.

Faktúry vystavené

Alternatíva k desktopovému modulu vystavených faktúr – umožňuje online vystavovať a spravovať faktúry.

Predchádzajúci stav: Faktúry bolo možné zadávať iba v lokálnej sieti alebo cez vzdialenú plochu v desktopovej aplikácii EcoSun.

Nový stav: Faktúry je možné vystavovať z akéhokoľvek miesta a zariadenia cez internetový prehliadač.

Úžitok: Zjednodušenie a zefektívnenie správy vystavených faktúr pre vzdialených pracovníkov.

Faktúry došlé

Alternatíva k desktopovému modulu došlých faktúr – umožňuje online spravovať faktúry od dodávateľov.

Predchádzajúci stav: Faktúry bolo možné zadávať iba v lokálnej sieti alebo cez vzdialenú plochu v desktopovej aplikácii EcoSun.

Nový stav: Faktúry je možné evidovať z akéhokoľvek miesta a zariadenia cez internetový prehliadač.

Úžitok: Zjednodušenie a zefektívnenie správy prijatých faktúr pre vzdialených pracovníkov.

Dodacie listy

Alternatíva k desktopovému modulu dodacích listov – umožňuje skladníkom online vystavovať a spravovať dodacie listy.

Predchádzajúci stav: Dodacie listy bolo možné zadávať len v lokálnej sieti, cez vzdialenú plochu v desktopovej aplikácii EcoSun alebo cez aplikáciu MODO.

Nový stav: Dodacie listy je možné vytvárať z akéhokoľvek miesta a zariadenia cez internetový prehliadač. Pracovníci rozvozu môžu pri odovzdaní tovaru upraviť dodací list tak, aby presne zodpovedal skutočnému stavu.

Úžitok: Zjednodušenie a zefektívnenie správy dodacích listov, úspora času.

Dodacie listy došlé

Alternatíva k desktopovému modulu prijatých dodacích listov – umožňuje skladníkom online vystavovať a spravovať príjemky od dodávateľov.

Predchádzajúci stav: Príjem tovaru a materiálu bolo možné zadávať len v lokálnej sieti, cez vzdialenú plochu v desktopovej aplikácii EcoSun alebo cez aplikáciu MODO.

Nový stav: Príjem na sklad je možné vytvárať z akéhokoľvek miesta a zariadenia cez internetový prehliadač.

Úžitok: Zjednodušenie a zefektívnenie správy príjmu na sklad, úspora času.

Objednávky došlé

Alternatíva k desktopovému modulu objednávok – umožňuje obchodníkom u zákazníka online vystavovať a spravovať objednávky.

Predchádzajúci stav: Obchodník mohol vystaviť objednávku u zákazníka len cez vzdialenú plochu v desktopovej aplikácii EcoSun.

Nový stav: Obchodník môže priamo u zákazníka vytvárať objednávky z mobilu alebo tabletu cez internetový prehliadač.

Úžitok: Zjednodušenie a úspora času pri vytváraní objednávok. Zefektívnenie práce obchodníkov v teréne.

Cenové ponuky

Alternatíva k desktopovému modulu cenových ponúk – umožňuje obchodníkom online vystavovať a spravovať cenové ponuky.

Predchádzajúci stav: Cenové ponuky bolo možné zadávať len v lokálnej sieti alebo cez vzdialenú plochu v desktopovej aplikácii EcoSun.

Nový stav: Cenové ponuky je možné vytvárať z akéhokoľvek miesta a zariadenia cez internetový prehliadač.

Úžitok: Zjednodušenie a zefektívnenie správy dodacích listov.

Interný príjem a výdaj

Alternatíva k desktopovému modulu interných skladových pohybov – umožňuje online vystavovať a spravovať skladové zásoby.

Predchádzajúci stav: Výdajky, príjemky, prevodky bolo možné zadávať len v lokálnej sieti, cez vzdialenú plochu v desktopovej aplikácii EcoSun alebo cez aplikáciu MODO. Napríklad servisní technici museli vydané náhradné diely pri servisnom zásahu zaevidovať v papierovej forme a nahrať do systému až po návrate z terénu.

Nový stav: Výdajky, príjemky, prevodky je možné vytvárať z akéhokoľvek miesta a zariadenia cez internetový prehliadač. Servisný technik môže priamo u zákazníka vytvoriť výdajku pre použité náhradné diely.

Úžitok: Zjednodušenie a zefektívnenie skladovej evidencie.

Prehľad skladových kariet

Umožňuje skladníkom online zoznam skladových kariet s aktuálnymi stavmi a cenami.

Predchádzajúci stav: Skladníci nemali jednoduchú možnosť v sklade rýchlo preveriť stav alebo cenu na danej karte.

Nový stav: Skladníci môžu cez mobil alebo tablet kdekoľvek v sklade rýchlo preveriť stav alebo cenu na danej karte.

Úžitok: Zjednodušenie a zefektívnenie práce skladníkov, úspora času.

 

Poznámka: V aktuálnej verzii sú podporované len tuzemské doklady.

Mohlo by vás zaujímať
Zdieľať:

Pokryjeme komplexne všetky potreby vášho podnikania.

Vybrané referencie